استارت آپ ها اینترنت پرسرعت دریافت می نمایند

به گزارش وبلاگ گوچی، ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی اقدام به ارائه تخفیفات ویژه اینترنت پرسرعت به شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های خلاق نموده است.

استارت آپ ها اینترنت پرسرعت دریافت می نمایند

به گزارش گروه فناوری وبلاگ گوچی به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان و خلاق یکی از اهداف ستاد های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است. ارائه خدمات ویژه اینترنت پرسرعت هم با همین هدف و با امضای یک تفاهم نامه همکاری مشترک میان ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت آسیاتک پیگیری می گردد.

بر اساس این تفاهم نامه مقرر است که کلیه خدمات مورد تعهد یک شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت با تسهیلات ویژه به استارت آپ های خلاق، دانش بنیان منتخب و مراکز شتاب دهی که همگی به وسیله معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری معرفی می شوند، ارائه گردد.

بر اساس این همکاری مشترک، همه خدمات با تخفیفات ویژه به شرکت ها ارائه می گردد شرکت آسیاتک موظف است که تحت مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و با رعایت استاندارد های مصوب، مطابق فرمت ها و شرایط عادی، هر یک از خدمات مورد درخواست استارت آپ ها و شتابدهنده های معرفی شده از طرف ستاد را ارائه کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "استارت آپ ها اینترنت پرسرعت دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارت آپ ها اینترنت پرسرعت دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید