بازداشت کلاهبردار 700 میلیاردی در محمودآباد

به گزارش وبلاگ گوچی، خبرنگاران/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبردار 700 میلیارد ریالی در شهرستان محمود آباد اطلاع داد.

بازداشت کلاهبردار 700 میلیاردی در محمودآباد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، مرتضی میرزایی اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی برکلاهبرداری از آنان در مورد خرید و فروش ویلا و زمین، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی نهاده شد.

وی توضیح داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران پیروز شدند، فردی را که در شهرستان های مختلف با جعل اسناد و مدارک اقدام به فروش منازل ویلایی، زمین و مال غیر می کرد، شناسایی نمایند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اعلام نمود: با هماهنگی قضائی متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد که در تحقیقات و بازپرسی های فنی پلیس تا به امروز به 3 فقره کلاهبرداری از شهروندان در استان های تهران، البرز و مازندران اعتراف نموده است.

میرزایی، میزان کلاهبرداری ها را برابر اعلام کارشناسان 700 میلیارد ریال اعلام و خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی گردید.

وی از شهروندان خواست قبل از هرگونه معاملات ملکی نسبت به اخذ استعلامات لازم از مراکز رسمی و دولتی اقدام نموده و مراقب افراد شیاد و کلاهبردار در انجام معاملات باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بازداشت کلاهبردار 700 میلیاردی در محمودآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت کلاهبردار 700 میلیاردی در محمودآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید