بازگشت خسوس و حیدریان به تیم ملی فوتسال، عمادی سرمربی امیدها شد

به گزارش وبلاگ گوچی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نشست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی جهت تصمیم گیری درخصوص موارد گوناگون از ساعت 11 صبح با حضور دبیرکل فدراسیون، اعضای کمیته فنی و توسعه و کادرفنی تیم ملی فوتسال برگزار گردید.

بازگشت خسوس و حیدریان به تیم ملی فوتسال، عمادی سرمربی امیدها شد

در خاتمه این نشست مصوبات زیر به تایید اعضا رسید:

1- پس از آنالیز رزومه هشت مربی توسط کمیته فوتسال و بر اساس امتیازبندی اجرا شده، مصطفی عمادی با تایید کلیه اعضا به عنوان سرمربی تیم فوتسال زیر 23سال انتخاب شد و پس از تایید هیات رییسه فدراسیون فعالیت های این رده سنی آغاز خواهد شد.

2- باتوجه به درخواست کادرفنی تیم ملی فوتسال بزرگسالان جهت اضافه شدن یک یاری مربی و یک مدیرفنی به کادرفنی تیم ملی فوتسال، نفرات معرفی شده از سوی ناظم الشریعه به تایید اعضا رسیدند. بر این اساس محمدرضا حیدریان به عنوان یاری مربی و خسوس کاندلاس به عنوان مدیرفنی انتخاب شدند که پس از تایید هیات رییسه فدراسیون به کادرفنی تیم ملی اضافه خواهند شد.

3- برگزاری تورنمنت محبت آمیز با حضور 4 تیم خارجی به میزبانی هیات فوتبال استان فارس به تایید کلیه اعضا رسید.

4- اعزام تیم ملی فوتسال بزرگسالان به یک کشور اروپایی جهت انجام دو بازی محبت آمیز با تیم های اروپایی، پیش از سفر به مسابقات قهرمانی آسیا، به تایید اعضا رسید.

5- باتوجه به زمان به جامانده تا آغاز مسابقات قهرمانی زیر 20سال آسیا که حدود پنج ماه دیگر است، مقرر شد تدارکات این تیم جهت آماده سازی آغاز گردد. ضمن اینکه حضور این تیم در تورنمنت بزرگسالان استان فارس تصویب شد.

6- پس از بحث و آنالیز جهت استفاده از تورنمنت فوتسال تایلند، مقرر شد تیم فوتسال زیر 23 در این تورنمنت شرکت کند.

به گزارش وبلاگ گوچی، نشست امروز در حالی برگزار گردید که محمدرضا ساکت دبیرکل و مشاور پیشین رئیس فدراسیون فوتبال در دوران مهدی تاج نیز در آن حضور داشت

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازگشت خسوس و حیدریان به تیم ملی فوتسال، عمادی سرمربی امیدها شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت خسوس و حیدریان به تیم ملی فوتسال، عمادی سرمربی امیدها شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید