رحمانی فضلی: بخش بزرگی از افتخارات ایران مرهون حافظان امنیت است

به گزارش وبلاگ گوچی، وزیر کشور در پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی تأکید کرد که بخش بزرگی از صفحات زرین تاریخ ایران، مرهون کوشش های بی دریغ فرزندان این مرز و بوم است که پای در راه حفظ نظم نهاده اند.

رحمانی فضلی: بخش بزرگی از افتخارات ایران مرهون حافظان امنیت است

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ گوچی عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیغام تبریکی صادر کرد که متن آن در ادامه می خوانید.

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران همیشه مشحون و مملو از افتخار ها و سربلندی هایی است که صفحات این کتاب درخشان به واسطه رشادت های فرزندان مؤمن، جان بر کف و انقلاب این مرز و بوم رقم خورده است.

بلاتردید در این میان بخش بسیار بزرگی از این صفحات زرین مرهون کوشش های مخلصانه، مؤمنانه و بی دریغ فرزندان این مرز و بوم است که پای در راه حفظ نظم و ارزش های این انقلاب نهاده و در این جهت لباس سبز خدمت و ایثار را در بر کردند.

فرارسیدن هفته ناجا فرصت مغتنمی است که اقدامات مقتدرانه و هوشمندانه نیروی انتظامی در تأمین نظم و امنیت پایدار ـ. که به فرموده رسول اکرم (ص) یکی از دو نعمت ناشناخته نزد بشر است ـ. به آحاد ملت شریف ایران اسلامی معرفی و بازنمایی شده و از زحمات شبانه روزی جان برکفان این نیروی انقلابی و ولایتمدار تقدیر و تشکر به عمل آید.

ضمن تکریم یاد و خاطره شهدای گران قدر و والامقام و تقدیر از ایثارگران نیروی انتظامی، فرارسیدن هفته ناجا را به فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی در سراسر کشور تبریک و تهنیت می گویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رحمانی فضلی: بخش بزرگی از افتخارات ایران مرهون حافظان امنیت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمانی فضلی: بخش بزرگی از افتخارات ایران مرهون حافظان امنیت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید