عملکرد مناسب متروی تهران در بحث مقابله با ویروس کرونا

به گزارش وبلاگ گوچی، مدیر کل سلامت شهرداری تهران گفت:عملکرد شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا قابل تقدیر است و از همان ابتدای شیوع این ویروس در بخش اطلاع رسانی و آموزش همگام با اداره کل سلامت شهرداری تهران کار نموده است.

عملکرد مناسب متروی تهران در بحث مقابله با ویروس کرونا

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ گوچی، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، زینب نصیری صبح امروز شنبه اول شهریورماه 99 در بازدید از ایستگاه های تئاترشهر و میدان حضرت ولیعصر (عج) با اشاره به اینکه از ابتدای آغاز ویروس کرونا ارتباط و همکاری خوبی با شرکت بهره برداری متروی تهران داشتند اضافه کرد: در همان ابتدا بازدیدی را از فرایند ضدعفونی کردن قطار ها و پایانه های متروی تهران انجام دادیم و به صورت غیر رسمی نیز در مواقعی که از مترو استفاده می کنم عملکرد آن را آنالیز و نکات مورد احتیاج را عنوان نموده ام.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران توضیح داد: مترو یکی از شرکت هایی است که همکاری خوبی با ستاد مقابله با کرونا در سطح شهر تهران دارد و از زمان شیوع ویروس کرونا دغدغه های زیادی داشت تا بتواند تمامی دستور العمل های ابلاغی را اجرایی کند.

نصیری با بیان اینکه از نظر تهیه و فراوری ماسک و همچنین بحث استفاده مسافران از ماسک نیز دغدغه هایی وجود داشت گفت: سیاست های به کار گرفته شد و همکاری وزارت صمت با ما، مسئله ای در بخش فراوری و توزیع ماسک نداشتیم و با اطلاع رسانی و آموزش های خوبی که در بخش روابط عمومی و معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه انجام شد شاهد این هستیم که در حال حاضر تعداد زیادی از شهفرایندان و مسافران بدون هیچ اجباری از ماسک استفاده می نمایندو

وی گفت: از 15 اردیبهشت ماه با اجباری شدن استفاده از ماسک در حمل و نقل و عمومی سیاست های اطلاع رسانی و آموزشی خوبی در شبکه متروی تهران انجام شد و این موضوع یاری کرد مسافران حساسیت و ضرورت ها را بیشتر بدانند و امروز هم شاهد هستیم که بیشتر افراد در شبکه مترو از ماسک استفاده می نمایند.

نصیری با بیان اینکه درحال حاضر شرایط و فضا با گذشته تغییر پیدا نموده است اضافه کرد: تعداد کمی از افرادی که وارد فضا های عمومی می شوند فاقد ماسک هستند، به همین دلیل حضور مجموعه هایی که بحث توزیع ماسک را در ایستگاه های مترو دارند یاری خوبی می نماید تا افرادی که فاقد ماسک هستند نیز ماسک دریافت نمایند.

نصیری با اشاره به عملکرد مناسب شرکت بهره برداری متروی تهران اعلام کرد: امروز شرایط خوبی محیا است و بحث توزیع ماسک با قیمت مناسب و مصوب نیز دنبال می گردد.

مدیر کل سلامت شهرداری تهران درباره توزیع ماسک رایگان به افراد احتیاجمند گفت: اجرای طرح خیر موثر در مترو باعث می شوند تا افراد احتیاجمند هم ماسک دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "عملکرد مناسب متروی تهران در بحث مقابله با ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد مناسب متروی تهران در بحث مقابله با ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید