همایشها و نمایشگاه ها

تایید نهایی پروتکل های بهداشتی نمایشگاه در دوره کرونا

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران از موافقت نهایی وزارت بهداشت با دستور العمل بهداشتی این شرکت برای برگزاری نمایشگاه در دوره کرونا اطلاع داد.

17 شهریور 1399

زمان برای تحت کنترل درآوردن کرونا رو به انتها است

وزیر بهداشت آمریکا تاکید نمود که زمان برای ایالات متحده در زمینه تحت کنترل درآوردن و غلبه بر بحران کرونا رو به انتها است.

10 شهریور 1399

خداحافظی لامبورگینی با نمایشگا های بین المللی خودرو

لامبورگینی گفت از این پس در نمایشگاه خودرو و رویدادهای مهم مربوطه شرکت نخواهد کرد و در عوض در رویدادهای کوچک و سفارشی حضور پیدا می کند تا مستقیما با مشتریان در ارتباط باشد.

9 شهریور 1399

پامپئو: جامعه جهانی باید از ایران بخواهد فورا با آژانس انرژی اتمی همکاری کند

وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی در توئیتر از جامعه جهانی خواست تا از ایران بخواهد فورا و به طور کامل با آژانس بین المللی انرژی اتمی همکاری کند.

23 مرداد 1399

راه اندازی گذرگاه فرهنگ و هنر در کرمان

خبرنگاران/کرمان مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: یک گذرگاه فرهنگ و هنر در شهر کرمان راه اندازی خواهیم کرد و پیش بینی می کنیم که این گذرگاه یکی از مراکزی که حتما گردشگران از آن دیدن می کنند باشد و امیدواریم از ظرفیت آن برای رونق صنایع دستی به خوبی...

22 مرداد 1399

دور جدید رایزنی های سیاسی ایران و ترکمنستان برگزار گشت

نشست رایزنی های سیاسی میان معاونین وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان به صورت ویدئوکنفرانس انجام شد.

13 تیر 1399

رتبه 102 عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ارتقا یافت

رتبه 102 عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد در جلسه هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی که صبح امروز، دوم اردیبهشت ماه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گشت، ارتقا یافت.

31 خرداد 1399

خبرنگاران کرونا مصرف اینترنت ایلامی ها را افزایش داد

ایلام-خبرنگاران- مدیرکل ارتباطات زیرساخت ایلام گفت: تدابیر کنترل شیوع ویروس کرونا در این استان افزایش مصرف اینترنت کاربران را به دنبال داشته است.

10 خرداد 1399

جان باختن 630 نفر در نیویورک تنها در یک روز

به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، اندرو کومو فرماندار نیویورک، گفت: تنها در 24 ساعت گذشته 630 نفر در اثر ابتلا به ویروس کرونا در این ایالت جان خود را از دست داده اند.

5 خرداد 1399

زمان خاتمه اپیدمی کرونا ، شرح درباره شیوع ویروس جدید

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن ارائه توضیحی در مورد ویروس جدیدی که در چین پیدا شده در مورد زمان پایان اپیدمی کرونا در کشور توضیحاتی ارائه کرد

24 اردیبهشت 1399

همایش ملی مردم شناسی مرگ و زندگی

به گزارش خبرنگاران، همایش ملی مردم شناسی مرگ و زندگی با همکاری و مشارکت سازمان بهشت زهرا، مرکز اسناد فرهنگی آسیا، موزه ملی و موزه عروسک های ملل در موزه ملی برگزار می گردد.از میان 100 مقاله ارایه شده به همایش 40 مقاله انتخاب شده است که در 10 نشست تخصصی ارایه...

29 فروردین 1399

حضور ایران در جشنواره فرهنگی پودراجایا

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور با اعلام حضور ایران در جشنواره فرهنگی پودراجایا گفت: استان یزد به عنوان نماینده ایران معرفی شده تا پس از جمع آوری آثار از استان های دیگر، در فستیوال سال 2016 شرکت کند.

16 فروردین 1399

پنجمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای در اصفهان شروع شد

خبرنگاران/اصفهان پنجمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها تحت حمایت سیلیویکا توسط دانشگاه اصفهان شروع به کار کرد.

14 فروردین 1399

گوترش نسبت به رشد اسلام هراسی در دنیا ابراز نگرانی کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی صباح، آنتونیو گوترش در یک کنفرانس خبری مشترک با شاه محمود قریشی وزیر خارجه پاکستان در اسلام آباد، با ابراز نگرانی نسبت به رشد اسلام هراسی در دنیا، آن را پدیده ای غیرقابل تحمل خواند.

12 فروردین 1399

پامپئو: لیتوانی شریک ما برای مقابله با نفوذ شرورانه روسیه است

وزیر خارجه آمریکا بعد از تکرار اتهام زنی ها به تهران، مسکو و پکن در کنفرانس امنیتی مونیخ، به مناسبت روز ملی لیتوانی بیانیه صادر نموده و در آن خواهان همکاری دو کشور برای مقابله با روسیه شده است.

11 فروردین 1399

شرکت TCL از سه گوشی جدید شامل یک گوشی 5G رونمایی کرد

شرکت TCL در نمایشگاه CES 2020 به غیر از معرفی گوشی های جدید برند آلکاتل، از چند گوشی تازه نفس با برند خود هم رونمایی کرد. گوشی های سری TCL 10 از سه گوشی TCL 10 5G، 10 Pro و 10L تشکیل شده اند. این گوشی ها قرار است تا مدتی دیگر در بازارهای جهانی عرضه شوند و در سه ماهه سوم سال...

7 اسفند 1398

همایش میراث باستان شناسی اسپانیا در موزه ملی ایران برگزار گشت

در این همایش یک روزه 6 تن از پژوهشگران اسپانیایی در حوزه های موزه داری، مرمت، باستان شناسی، مطالعات منظر و سیما و روابط تاریخی ایران و اسپانیا، سخنرانی های خویش را ارائه کردند.

30 دی 1398

معروف ترین عکاس جنگ درگذشت

دیوید داگلاس دونکان از نامدارترین عکاسان آمریکایی که بیشتر به واسطه عکاسی از جنگ شناخته می شد در سن 102 سالگی درگذشت.

9 دی 1398

لزوم توسعه صادرات کالاهای ایرانی و ایجاد بازارهای جدید هدف صادراتی

وزیر صمت در دیدار با بازرگانان ایرانی مقیم چین بر ضرورت توسعه صادرات کالا های ایرانی و ایجاد بازار های جدید هدف صادراتی تاکید کرد.

4 دی 1398

وزیر اول اسکاتلند به دنبال همه پرسی استقلال در سال آینده

وزیر اول اسکاتلند بار دیگر درخواست خود برای برگزاری دومین همه پرسی استقلال اسکاتلند در سال آینده (2020) را مطرح نموده و از انگلیس خواست تا اختیارات لازم را برای برگزاری این همه پرسی به وی بدهد.

6 آذر 1398
تعداد: (35)