تئاتر

رضا رویگری: 300 میلیون طلبم را نمی دهند

بازیگر سریال مختارنامه گفت: وقتی خانه سینما به عنوان صنف اصلی نمی تواند حق من بازیگر را بگیرد قطعا نیاز داریم که نهاد های دیگری به این قضیه ورود کنند.

16 مهر 1399

زندگی رمز آلود بی حاشیه ترین بازیگر ایرانی

ایرنا/ پارسا پیروزفر را به عنوان یکی از بی حاشیه ترین بازیگران ایرانی می شناسند و شاید از نقطه های جذاب این بازیگر همین باشد. بازیگری که برخلاف بسیاری از بازیگران خوب می داند نباید در مورد هر موضوعی اظهارنظر کند.

11 مرداد 1399

ابراهیم آبادی؛ افسرده ای که همه را می خنداند

روزنامه جام جم: 24 مرداد 1313 بود که در محله کوچه باغ شهر تبریز به دنیا آمد. شاید در آن زمان کسی تصور نمی کرد ابراهیم آبادی، از خطه تبریز بتواند وارد عالم هنر شود. او از ابتدای دوران دبیرستان به هنر نمایش علاقه داشت و انتها در کلاس های تئاتر هنر های زیبا که...

30 آذر 1398

علی نصیریان: قصد بازگشت به تئاتر را ندارم

بازیگر سریال شهرزاد گفت: بعد از سریال برادرجان کاری را قبول نکردم و فعلاً قصد ندارم به عرصه تئاتر و صحنه برگردم و دوباره بازی روی صحنه را تجربه کنم.

30 مرداد 1398

نکاتی که باید قبل از سفر به روسیه بدانید

نکات سفر به روسیهاولین سفر به پهناورترین کشور دنیا بسیار هیجان انگیز است. کشوری مملو از جاذبه های تاریخی و فرهنگی که هر سال گردشگران زیادی برای دیدنش سفر می نمایند. از طرفی طبیعت وحشی آن فرصت مناسبی را برای ماجراجویی ایجاد نموده است. روسیه همواره میزبان...

23 مرداد 1398