این دیدنی های هیمالیا را از دست ندهید!

به گزارش وبلاگ گوچی، در هیمالیا چه ببینیم؟

هیمالیا یکی از شگفتی های طبیعی در دنیا است و بسیاری از توریست ها آن را در لیست گردشگری خود قرار داده اند. خوشبختانه، هنوز هم مکانها و روستاهای ناشناخته ای در هند وجود دارد که باعث می گردد توریست ها در آنجا توقف نموده، خود را خنک نمایند و بدون وجود بازدیدنمایندگان بسیار به زندگی فکر نمایند. با فهرستی از دیدنی های هیمالیا با خبرنگاران همراه باشید:

این دیدنی های هیمالیا را از دست ندهید!

Mayodia Arunachal

بسیاری از توریستها بدلیل اینکه هیمالیا دارای کوههایی پوشیده از برف است به آنجا می فرایند و وقتی در شیبهای آن قرار می گیرند و به طبیعت وحشی آن خیره می شوند حس متواضعانه ای به آنها دست می دهد. احساس لذت از Mayodia Arunachal - نزدیک مرز هند - چین، زمانی بدست می آید که این مناظر زیبا و برف های یخ زده را پس از سفر به Mayodia از راه Roing به وسیله جنگلهای سبز خواهید دید.

دره Zanskar

در اغلب موارد سفر به Ladak به عنوان یک سفر معنوی احساس می گردد چرا که صومعه های زیادی در آن دیده می گردد- مانند Hemis ، Rangdum و Thiksey - و جاهای فراوانی که فقط باید نشست و به مراتع زیبا خیره شد و خودتان را خارج از جهان و در سرزمینی دیگر ببینید. همچنانکه توریست های زیادی کنار ساحل دریاچه Pangong Tso و Tsomorin قدم می زنند ولی دیده می گردد که جاده کم ترددی در میان دره Zanskar وجود دارد. زیبایی های کوههای این منطقه حفظ شده و نیز هوای آن همچنان تازه است اما بازدیدنمایندگان اندکی را به خود دیده است و حتی افراد اندکی در آن حوالی زندگی نموده و می نمایند. اینجا دوره افتاده، آرام و جای ایده الی برای تفکر در حین راه نوردی است.

Malana Himachal

جاهایی در هیمالیا وجود دارد که هنوز هم باعث شگفتی توریستها می گردد چرا که به تازگی کشف شده اند. در حالیکه روستای Malana Himachal در دره Kullu برای هر کسی که به دنبال جایی آرام برای استقرار مطمئن، دلچسب و گیرا است ولی باید بازدیدنمایندگان به یاد داشته باشند که این کار را با اصول مناسب و با احترام انجام دهند. می توانید به آنجا سفر کنید وکالاها و آداب و رسوم آنجا را کشف کنید ولی به یاد داشته باشید که محدودیتهایی در خصوص خانه ها و اموال ساکنین آنجا وجود دارد.

دره Chopta

روستای دیگر زیبا که بازدیدنمایندگان می توانند در آن آرامش پیدا نمایند و برای مدتی به معنای واقعی از زندگی لذت برده و از دریچه دیگری زندگی را ببینند دره Chopta در Rudraprayag در منطقه Uttarakhand است. برخی ها برای دیدن کوهها به این منطقه می آیند چرا که از آنجا می توان به راحتی قله های Trishul, Nanda Devi, Neelkanth, Kedarnath و Chaukhamba را که در هیمالیا قرار دارند را ببینند. موقعیت روستا طوری است که بازدیدنمایندگان برای رسیدن به آن باید پیاده روی داشته باشند اما پایان کوشش آنها رسیدن به مناظر چشمگیر، جلوه های فرهنگی ، گیاهان غنی و انتخاب محل سرشار از آرامش و زندگی برای سکونت است.

منبع: الی گشت

به "این دیدنی های هیمالیا را از دست ندهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این دیدنی های هیمالیا را از دست ندهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید