مقالات گردشگری

اجازه ایران به آژانس برای دسترسی به 2 سایت هسته ای ، بیانیه مشترک ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی

به گزارش خبرنگاران، جمهوری اسلامی ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز (چهارشنبه) پس از سفر 2 روزه رافائل گروسی، مدیرکل آژانس به ایران بیانیه مشترکی صادر کردند.

25 مهر 1399

گلایه معاون وزیر بهداشت از مسافران در مازندران ، با افرادی که مسافرت می فرایند برخورد شود

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: این وزارتخانه نقش بازدارنده ندارد و از مسافرانی که به مازندران سفر کرده اند گلایه داریم.

21 مهر 1399

با تمام امکانات خود در کنار لبنان هستیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از النشره، ایمن الصفدی در کاخ ریاست جمهوری لبنان با میشل عون ملاقات کرد.

12 مهر 1399

آخرین تصمیم ها درباره آیین های خاص محرم

نخل گردانی در یزد، یوم العباس در زنجان، طشت گذاری اردبیل، شیرخوارگان و قالیشویان اصفهان از جمله آیین های محرم هستند که ستاد کرونا خواسته است برای رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار نشوند. استان لرستان به دنبال این دستور خبر داد که مراسم گِل مالی امسال...

11 مهر 1399

خبرنگاران واکنش شرکت توزیع برق تهران به خاموشی موزه فرش

تهران- خبرنگاران- شرکت توزیع برق تهران عظیم در واکنش به ادعاهای مربوط به بروز خاموشی در موزه فرش، گفت: ترانس موزه فرش، اختصاصی و مربوط به موزه فرش ایران است که تا به امروز نامه ای مبنی بر درخواست نصب ترانس به این شرکت ارسال نشده است.

10 مهر 1399

خبرنگاران 150 کندوی عسل در ساردوئیه جیرفت طعمه حریق شد

جیرفت - خبرنگاران - دهیار روستای محمدآباد روزپیکر بخش ساردوئیه جیرفت از حریق 150 کندوی عسل در مراتع این روستا خبر داد.

21 شهریور 1399

معرفی سلول باتری جدید برای خودروهای الکتریکی با قابلیت پیمایش 1.6 میلیون کیلومتر

باتری ها عمر محدودی دارند و پس از مدت زمان مشخصی اصطلاحا خراب می شوند. برای فهمیدن این مساله شما نباید حتما مالک یکی از خودروهای الکتریکی باشید، بلکه تمامی افرادی که تلفن هوشمند یا رایانه قابل حمل دارند چنین موضوعی را می دانند.

8 شهریور 1399

بازگشت خسوس و حیدریان به تیم ملی فوتسال، عمادی سرمربی امیدها شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نشست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی جهت تصمیم گیری درخصوص موارد گوناگون از ساعت 11 صبح با حضور دبیرکل فدراسیون، اعضای کمیته فنی و توسعه و کادرفنی تیم ملی فوتسال برگزار گردید.

5 شهریور 1399

راه اندازی گذرگاه فرهنگ و هنر در کرمان

خبرنگاران/کرمان مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: یک گذرگاه فرهنگ و هنر در شهر کرمان راه اندازی خواهیم کرد و پیش بینی می کنیم که این گذرگاه یکی از مراکزی که حتما گردشگران از آن دیدن می کنند باشد و امیدواریم از ظرفیت آن برای رونق صنایع دستی به خوبی...

22 مرداد 1399

چرا با وجود کرونا بازار سهام آمریکا صعود کرد؟

شاخص S&P 500 در حال حاضر در همان نقطه ای واقع شده است که در روزهای ابتدایی سال 2020 قرار داشت. در آن زمان اقتصاددانان اعلام کردند که اقتصاد آمریکا در ماه فوریه وارد رکود شده است.

19 مرداد 1399

چگونه ویزای تحصیلی استرالیا بگیریم؟

حتما می دانید که برای تحصیل در هر کشوری احتیاج به داشتن ویزای تحصیلی دارید. تحصیل در استرالیا هم از این قاعده مستثنی نیست. شما باید به مقامات استرالیایی ثابت کنید که صرفا جهت تحصیل در استرالیا خواهید ماند و بعد از اتمام تحصیلتان باز خواهید گشت، و نیز...

3 مرداد 1399

طاق شیرین و فرهاد؛ روایتگر عشق و عاشقی

40 کیلومتری غرب شهر ایوان، در راستا جاده آسفالته به سمت سومار، در منطقه زیبای کوهستانی کوشک، بنایی فرهنگی - تاریخی به نام طاق شیرین و فرهاد وجود دارد که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد طبیعی و تاریخی و نقطه تلاقی ییلاق و قشلاق، تفرجگاه زمستانه مردم آن...

19 تیر 1399

با معروف ترین مناطق دیدنی استرالیا آشنا شوید

استرالیا، کشوری دارای جاذبه های خارق العاده طبیعی و جاذبه های منحصر بفرد ساخته دست بشر هست. برای آنها که عاشق شهرگردی بوده و برای افرادی که عاشق طبیعت و مکان های بکر هستند، استرالیا گزینه های جذاب بسیاری برای عرضه دارد. جاذبه های تماشایی بسیاری برای...

18 تیر 1399

عربستان تعلیق پرواز های داخلی و خارجی را تمدید کرد

عربستان سعودی در پی افزایش شمار مبتلایان به کرونا در این کشور، تعلیق پرواز های داخلی و خارجی را تا اطلاع ثانوی تمدید کرد.

5 تیر 1399

راهنمای خرید در شانگهای

راهنمای خرید در شانگهای و آشنایی با بهترین مراکز خرید شهرچین کشوری پهناور با تاریخ غنی است که با توجه به جاذبه های جهانگردی بالایی که دارد سالانه جهانگردان زیادی را به سمت خود جذب می کند. اما به غیر از جهانگرد این کشور از اقتصادی هم حرف های بسیاری برای...

24 خرداد 1399

افزایش تعداد شاهزاده های سعودی مبتلا به کرونا

افشاگر مسائل پشت پرده خاندان آل سعود افشا کرد که آمار واقعی مبتلایان شاهزاده های سعودی از 150 نفر بیشتر است.

23 خرداد 1399

اینتر پدیده 15 ساله فوتبال بلغارستان را به خدمت گرفت

باشگاه اینتر با یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال بلغارستان که در پست هافبک بازی می کند، قرارداد بست.

20 خرداد 1399

مقامات آمریکایی بدون هماهنگی با دولت عراق به پایگاه های نظامی تردد می کنند

یک نماینده مجلس عراق از سکوت این کشور در برابر سفرهای مقامات آمریکایی به پایگاه های نظامی این کشور بدون هماهنگی قبلی با عراق انتقاد کرد.

16 خرداد 1399

ویروسی کوچک ... اما به اندازه دنیا

کووید 19 ویروسی کوچک است، به قدری کوچک که چشم نمی تواند آن را ببیند و فرد مبتلا نیز حضورش را حس نمی کند مگرآنکه علائم آن مانند خستگی و احساس ضعف و تنگی نفس ظاهر شود وآنگاه است که تلاش می کند از خطرهای آن خلاص شود.

11 خرداد 1399

مطالعه انسان شناختی تجربه زیسته زنان از زلزله سرپل ذهاب

پژوهش انسان شناختی تجربه زیسته زنان از زلزله آبان 96 سرپل ذهاب کرمانشاه یکی از پژوهش های در حال اجرا پژوهشکده مردم شناسی بوده که به مطالعه رخداد زلزله و تبعات اجتماعی، فرهنگی و انطباق پذیری زنان به واسطه مصاحبه های عمیق و تحلیل تجربه زیسته آنها می پردازد.

8 خرداد 1399
تعداد: (126)