رضا رویگری: 300 میلیون طلبم را نمی دهند

به گزارش وبلاگ گوچی، بازیگر سریال مختارنامه گفت: وقتی خانه سینما به عنوان صنف اصلی نمی تواند حق من بازیگر را بگیرد قطعا نیاز داریم که نهاد های دیگری به این قضیه ورود کنند.

رضا رویگری: 300 میلیون طلبم را نمی دهند

به گزارش میزان، رضا رویگری پیرامون فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر در هیچ اثری بازی نمی کنم، آن زمان که شرایط عادی بود و تولیدات زیاد کسی به من پیشنهاد بازی نمی داد، حال که شرایط کرونا پیش آمده و کار ها کم شده چه انتظاری می توانم داشته باشم.

وی به همین دلیل داد: من سال ها تجربه بازی داشته ام، نباید انتظار داشت که گوشه قاب دوربین بنشینم و هیچ تاثیری در اثر نداشته باشم، ترجیح می دهم خانه بمانم، اما در هر کاری و با هر کارگردانی کار نکنم، از طرفی شرایط بیماری کرونا خطرناک است و در این شرایط از خانه بیرون رفتن برای من کار درستی نیست.

بازیگر سریال مختارنامه درباره طلب خود از آثاری که در آن ها به ایفای نقش پرداخته اضافه کرد: به اندازه مو های سرم از تهیه کنندگان طلب دارم و هیچکس هم پرداختی به من نداشته است، متاسفانه دستم به جایی نمی رسد و هیچ جایی هم وجود ندارد که بتوانم نسبت به عدم پرداخت دستمزدهایم شکایت کنم.

وی در همین رابطه اذعان کرد: شاید باورتان نشود بیش از 300 میلیون تومان از پروژه های مختلف طلب دارم، اما چه کسی می خواهد این پول ها را برای من بگیرد، چرا هیچ نهاد و هیچ صنفی از من به عنوان بازیگری که سال ها در سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت کرده ام حمایت نمی کند.

بازیگر فیلم اجاره نشین ها با اشاره به بی فایده خواندن قرارداد های بازیگران ادامه داد: قرارداد های بازیگران تنها یک کاغذ بی ارزش است که هیچ تضمینی برای پرداخت آن ها و یا عمل به تعهدات وجود ندارد، هرکسی می تواند در قرارداد ها زیر حرفش بزند، همانطور که خود من بار ها با این مسائل روبرو شده ام و کسی هم حرفم را نشنیده است.

رویگری گفت: وقتی خانه سینما به عنوان صنف اصلی نمی تواند حق من بازیگر را بگیرد قطعا نیاز داریم که نهاد های دیگری به این قضیه ورود کنند.

منبع: فرارو

به "رضا رویگری: 300 میلیون طلبم را نمی دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا رویگری: 300 میلیون طلبم را نمی دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید