سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری آمازون در انرژی پاک

به گزارش وبلاگ گوچی، آمازون از سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری در شرکت هایی خبر دارد که برای حفاظت از محیط زیست کوشش می نمایند. این شرکت میخواهد در شرکت هایی سرمایه گذاری کند که محصولات و خدمات سبز برای کاهش انتشار کربن توسعه داده و می خواهند زودتر انتشار این گاز مخرب را به صفر برسانند.

سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری آمازون در انرژی پاک

جف بزوس، مدیرعامل آمازون می گوید: شرکت های عظیم و کوچک از سراسر جهان از استارتاپ هایی که در مرحله پیش فراوری محصول قرار دارند تا کمپانی ها عظیم و شناخته شده، می توانند از این سرمایه بهره مند شوند. اختصاص سرمایه به شرکت ها با توجه به پتانسیل آن ها در تسریع فرآیند کربن خنثی و یاری به حفاظت از زمین برای نسل های آینده انجام خواهد شد.

آمازون به یاری این صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر که Climate Pledge Fund نام دارد، می خواهد در صنایع مختلف از جمله حمل و نقل و لجستیک، فراوری انرژی، غذا و کشاورزی سرمایه گذاری کند.

تغییرات در آمازون در حالی صورت می گیرند که بهار سال گذشته بیش از 3 هزار و 500 نفر از کارمندان این شرکت در نامه ای سرگشاده به جف بزوس و دیگر مدیران ارشد، خواهان تدوین برنامه ای جامع در زمینه محافظت از محیط زیست شدند و یکی از خواسته های آنان توقف کامل استفاده از سوخت های فسیلی بود.

آمازون پس از نقدها گسترده و با تأخیر زیاد، انتها اقداماتی در زمینه حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از تغییرات اقلیمی انجام داد. این شرکت وعده داده که تا سال 2025 به طور 100 درصد انرژی مورد احتیاج خود را از منابع تجدیدپذیر تأمین خواهد نمود و میخواهد در سال 2021 مرسولات را با خودروهای برقی به دست مشتریان برساند. علاوه بر این ها، جف بزوس اواخر بهمن ماه سال قبل از صرف 10 میلیارد دلار از ثروتش برای مبارزه با تغییرات اقلیمی اطلاع داد.

عظیم ترین فروشگاه اینترنتی جهان می گوید سال گذشته میلادی 51.17 میلیون تن گاز کربن دی اکسید فراوری نموده که برابر با فعالیت 13 نیروگاه برق با سوخت زغال سنگ در سال است.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک

به "سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری آمازون در انرژی پاک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری آمازون در انرژی پاک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید