اخبار صنعت

تاخیر در فرایند ترخیص کالاهای اساسی، جفا به کشور است

معاون اول رئیس جمهور گفت: در شرایط محدودیت های ارزی، به هیچ عنوان قابل قبول نیست که بعضی شرکت های وارداتی که برای واردات کالاهای اساسی ارز 4200 تومانی دریافت نموده اند، ترخیص کالا از گمرکات را به تاخیر بیاندازند.

25 مهر 1399

بهنام سراج در نشست خبری شرکت نمی کند

بهنام سراج، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان همچون نشست پیش از مسابقه تیمش مقابل پیکان در نشست خبری خاتمه بازی هم شرکت نکرد.

14 مهر 1399

چند میلیون سهامدار امروز در عرضه اولیه بورس شرکت کردند؟

خبرنگاران : امروز در جریان عرضه اولیه سهام این شرکت در نماد زملارد تعداد 5 میلیون و 561 هزار و 161 کد معاملاتی مشارکت کردند که حداکثر هشت سهم به هر پنج میلیون و 545 هزار و 29 کد تخصیص یافت.

11 مهر 1399

تایید نهایی پروتکل های بهداشتی نمایشگاه در دوره کرونا

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران از موافقت نهایی وزارت بهداشت با دستور العمل بهداشتی این شرکت برای برگزاری نمایشگاه در دوره کرونا اطلاع داد.

17 شهریور 1399

خداحافظی لامبورگینی با نمایشگا های بین المللی خودرو

لامبورگینی گفت از این پس در نمایشگاه خودرو و رویدادهای مهم مربوطه شرکت نخواهد کرد و در عوض در رویدادهای کوچک و سفارشی حضور پیدا می کند تا مستقیما با مشتریان در ارتباط باشد.

9 شهریور 1399

تبرئه 15 کارگر آذرآب اراک از اتهام تبلیغ علیه نظام

رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: حکم برائت 15 نفر از کارگران شرکت آذرآب اراک از اتهام تبلیغ علیه نظام صادر شد.

7 شهریور 1399

سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری آمازون در انرژی پاک

آمازون از سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری در شرکت هایی خبر دارد که برای حفاظت از محیط زیست کوشش می نمایند. این شرکت میخواهد در شرکت هایی سرمایه گذاری کند که محصولات و خدمات سبز برای کاهش انتشار کربن توسعه داده و می خواهند زودتر انتشار این گاز مخرب را به...

1 شهریور 1399

جدول رده بندی لیگ برتر بعد از پیروزی 6 امتیازی فولاد مقابل استقلال

جدول رده بندی لیگ برتر بعد از برگزاری دیداری معوقه از هفته هفدهم با یک تغییر روبرو شد.

30 مرداد 1399

مقصر آلودگی هوا بنزین است یا خودرو های فرسوده؟

وب سایت گجت نیوز - حسین مرادی: آلودگی هوا یکی از معضلات کلانشهر ها به ویژه تهران محسوب می گردد، اما مقصر آلودگی هوا را باید بنزین دانست یا اینکه خودرو های فرسوده مقصر اصلی این فاجعه هستند؟ در ادامه این موضوع را مورد آنالیز قرار می دهیم.

28 مرداد 1399

چرا با وجود کرونا بازار سهام آمریکا صعود کرد؟

شاخص S&P 500 در حال حاضر در همان نقطه ای واقع شده است که در روزهای ابتدایی سال 2020 قرار داشت. در آن زمان اقتصاددانان اعلام کردند که اقتصاد آمریکا در ماه فوریه وارد رکود شده است.

19 مرداد 1399

چند گیاه داروییِ ضدباکتری

محققان در پژوهشی با عنوان بررسی خاصیت ضدمیکروبی و آنتی اکسیدانی عصاره های آبی و الکلی ترکیب چند گیاه دارویی (حنا، پوست گردو، پوست انار و مورد) بر روی برخی باکتری های گرم مثبت و منفی این موضوع را بررسی کرده اند.

9 مرداد 1399

استیم بی سروصدا برای چینی ها تغییر می نماید

چین یکی از بزرگترین بازارهای جهان برای صنعت سرگرمی است و شرکت های مختلف، حاضرند برای ورود به این بازار تن به انجام هر کاری دهند و با قوانین سفت و سخت دولت چین کنار بیایند. شرکت والو هم چند وقتی است که مشغول آماده سازی نسخه ای از استیم برای چین است. کاربران...

8 مرداد 1399

خبرنگاران 100 هکتار از اراضی دیم منطقه عشایری الیگودرز آبی شد

خرم آباد - خبرنگاران - مدیر امور عشایر الیگودرز گفت: با اجرای طرح انتقال آب از ارتفاعات اشترانکوه 100 هکتار از اراضی دیم منطقه عشایری شهرستان آبی شد.

6 مرداد 1399

رئیس جمهور کوبا: اقدام ایران به معنی شکست محاصره ونزوئلا توسط آمریکاست

رئیس دولت کوبا در حساب توییتر خود اعلام کرد که اقدام ایران به معنی شکسته شدن محاصره غیرقابل قبول و جنایتکارانه ای است که ایالات متحده به ونزوئلا تحمیل نموده است.

4 مرداد 1399

خبرنگاران لزوم حمایت جهانی از کشورهای درگیر با ملخ صحرایی

اسلام آباد - خبرنگاران - روزنامه پاکستانی داون حمله ملخ صحرایی را تهدیدی جدید همزمان با شیوع ویروس کووید-19 خواند و از جامعه جهانی خواست تا از طرح فائو برای یاری به جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به عنوان کشورهای درگیر با این پدیده پشتیبانی کند.

2 مرداد 1399

خودروسازان مسئول تحویل خودروی بدون پلاک هستند

به گزارش خبرنگاران، عباس تابش معاون وزیر صنعت در خصوص آخرین شرایط ساماندهی بازار خودرو گفت: متعاقب تصمیم ستاد تنظیم بازار در مقابله با محتکران خودرو، گشت بازرسی این سازمان ضمن انجام بازرسی های هدفمند و مراجعه به پارکینگ های عمومی و خصوصی تعداد متنابهی...

30 تیر 1399

با معروف ترین مناطق دیدنی استرالیا آشنا شوید

استرالیا، کشوری دارای جاذبه های خارق العاده طبیعی و جاذبه های منحصر بفرد ساخته دست بشر هست. برای آنها که عاشق شهرگردی بوده و برای افرادی که عاشق طبیعت و مکان های بکر هستند، استرالیا گزینه های جذاب بسیاری برای عرضه دارد. جاذبه های تماشایی بسیاری برای...

18 تیر 1399

کرملین: نیازی به نوشتن سناریوی آخرالزمانی نیست

به گزارش خبرنگاران به نقل از آناتولی، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین امروز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص جنجال بر سر کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی اعلام کرد: نیازی به نوشتن سناریوی آخرالزمانی نیست.

7 تیر 1399

زندگی عادی را فراموش کنید ، پیک های بعدی کرونا احتمالا در راهند

دکتر حریرچی با بیان اینکه تا وقتی دارو و واکسن کرونا تهیه نشود باید به زندگی با آن عادت کرد گفت در همه کشورهای جهان احتمال پیک های دوم، سوم و بیشتر کرونا وجود دارد.

28 خرداد 1399

ابلاغ مصوبه جدید برای ترخیص کالا های اساسی دپو شده

مصوبه ستاد تنظیم بازار برای برطرف مسائل ترخیص 4میلیون تن کالای اساسی دپوشده ابلاغ شد.

25 خرداد 1399
تعداد: (97)