ادبیات

ماجرای قرارداد عجیب در باشگاه پرسپولیس و شروع جنگ جدید مدیران

خبرنگاران - گروه ورزشی: در شرایطی که تیم فوتبال پرسپولیس با 10 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول رده بندی نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر تا پایان هفته نوزدهم قرار داشت، محمدحسن انصاریفرد به دلیل آنچه دخالت در امور مدیریتش از سوی هیات مدیره عنوان...

6 خرداد 1399

بی توجهی به روز تهران، چرا؟

رئیس انجمن مفاخر معماری ایران نسبت به عملکرد رسانه ها و شهرداری در روز تهران اعتراض کرد و گفت:چرا هیچ نهادی، حتی شورای شهر به عنوان پیشنهاد دهنده 14 مهر، روز تهران نسبت به این روز هیچ اقدامی انجام نداد؟

13 فروردین 1399

شعر زهیر توکلی برای ام ابیها (س)

خبرنگاران - شعری از زهیر توکلی، شاعر معاصر، در منقبت حضرت فاطمه زهرا، ام ابیها (س):

27 اسفند 1398

باکس آفیس هفته؛ یک خیزش دیگر از جنگ ستارگان

فیلم جنگ ستارگان خیزش اسکای واکر پیروز شد مطابق پیش بینی ها صدرنشین باکس آفیس هفته گردد. این فیلم که محصول کمپانی دیزنی است البته از طرف تحلیلگران با اما و اگرهایی همراه است که آیا فروش افتتاحیه 175.5 میلیون دلاری آن واقعا ارزش قسمت پایانی افسانه اسکای...

22 بهمن 1398

از افتخارات من، بودن در میان بچه های جنوب شهر است

محمود حکیمی در مراسم رونمایی از کتاب پیام محبت و تجلیل از خود گفت: از افتخارات من این است که در میان بچه های جنوب شهر هستم.

19 آذر 1398

فال آنلاین دیوان حافظ آدینه 12 مهرماه 98

بعضی حافظ را لسان الغیب می گویند یعنی کسی که از غیب سخن می گوید و بر اساس بیتی از شعر حافظ او معتقد است که هیچ کس زبان غیب نیست.

17 آبان 1398

فال آنلاین دیوان حافظ شنبه 26 مرداد ماه 98

بعضی حافظ را لسان الغیب می گویند یعنی کسی که از غیب سخن می گوید و بر اساس بیتی از شعر حافظ او معتقد است که هیچ کس زبان غیب نیست.

21 شهریور 1398

برگزاری شب شعر ملکوت هشتم در تبریز

همزمان با دهه کرامت شب شعر ملکوت هشتم با حضور شاعران آیینی استان و کشوری در پردیس فرهنگی سینمایی قدس تبریز برگزار گردید.

26 مرداد 1398