گوگل 800 میلیون دلار و 3 میلیون ماسک را برای مبارزه با کرونا هدا می نماید

به گزارش وبلاگ گوچی، مدیرعامل شرکت گوگل، ساندار پیچای اعلام نمود شرکت وی تعهد می دهد 800 میلیون دلار برای یاری به مشاغل و کوشش های مقابله با بحران کرونا اهدا کند. افزون بر این، شرکت گوگل، 2 تا 3 میلیون ماسک نیز برای مبارزه با کرونا اهدا می نماید.

گوگل 800 میلیون دلار و 3 میلیون ماسک را برای مبارزه با کرونا هدا می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مدیرعامل گوگل در یک پست وبلاگی، بیان کرد که این شرکت با Magid Glove & Safety همکاری می نماید تا نرخ فراوری ماسک ها را در هفته های آینده تقویت کند. در این پست همچنین به کوشش های بیشتر گوگل برای اهدای پول و تبلیغات به منظور پشتیبانی از مشاغل کوچک، متوسط ، سازمان های بهداشتی و موسسات دانشگاهی اشاره شده است.

این صندوق برای یاری به سازمان بهداشت جهانی و سایر آژانس های دولتی اطلاعاتی در خصوص مبارزه با شیوع COVID-19 در حدود 2250 میلیون دلار یاری اقتصادی می دهد. این اعتبار همچنین شامل اعتبار 340 میلیون دلاری Google Ads برای کلیه مشاغل کوچک و متوسط است که دارای یک حساب فعال در این سامانه در طول سال گذشته هستند. این اعتبارات تا خاتمه سال میلادی قابل استفاده است.

در همین حال، 20 میلیون دلار نیز به بخش گوگل کلود اهدا شده است تا محققان و مؤسسات دانشگاهی که مشغول مطالعه واکسن ها، روش های درمانی و سایر داده ها برای یاری به گسترش COVID-19 هستند، با آرامش بیشتری پژوهش نمایند. بسیاری از شرکت های مهم فناوری کوشش نموده اند یاری هایی قابل توجه را به بخش مبارزه با کرونا اختصاص دهند. از مایکروسافت تا اپل و فیس بوک در کوششند سهمی در کنترل و مهار کرونا داشته باشند.

اپل به تازگی یک برنامه غربالگری COVID-19 را با حمایت مراکز مبارزه و کنترل بیماری های ایالات متحده (CDC) منتشر نموده است، شرکت آلفابیت (شرکت مادر گوگل) نیز در کوشش است به بخش های انجام آزمایش سریع کرونا یاری کند.

منبع: انتخاب

به "گوگل 800 میلیون دلار و 3 میلیون ماسک را برای مبارزه با کرونا هدا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل 800 میلیون دلار و 3 میلیون ماسک را برای مبارزه با کرونا هدا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید