بازاریابی و فروش

دستگیری عامل پیش فروش واکسن کرونا

رئیس پلیس فتای تهران از دستگیری فردی که در فضای مجازی واکسن کرونا را پیش فروش می کرد، خبر داد.

13 مهر 1399

بازداشت کلاهبردار 700 میلیاردی در محمودآباد

خبرنگاران/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبردار 700 میلیارد ریالی در شهرستان محمود آباد اطلاع داد.

11 مهر 1399

خداحافظی لامبورگینی با نمایشگا های بین المللی خودرو

لامبورگینی گفت از این پس در نمایشگاه خودرو و رویدادهای مهم مربوطه شرکت نخواهد کرد و در عوض در رویدادهای کوچک و سفارشی حضور پیدا می کند تا مستقیما با مشتریان در ارتباط باشد.

9 شهریور 1399

روزهای داغ کسب وکارهای اینترنتی

عالم گیری بیماری کووید 19 در چند ماه گذشته و ضربه های شدیدش به اقتصاد جهانی و کسب وکارها، بار دیگر ضرورت همگام شدن کسب وکارها با فناوری های روز و دیجیتالی شدن را یادآور شد.

22 مرداد 1399

پیش ثبت نام 25 هزار خودرو از ساعت 24 امشب شروع می گردد

به گزارش خبرنگاران، مهدی صادقی نیارکی در برنامه گفت و گوی 18:30 شبکه خبر در مورد جزئیات فروش فوق العاده 25 هزار خودروی فراوری داخل در عید فطر توضیح داد: به منظور ایجاد تعادل در بازار در چند مرحله فروش خودرو خواهیم داشت و این مرحله فروش فوق العاده محسوب می...

5 مرداد 1399

خودروسازان مسئول تحویل خودروی بدون پلاک هستند

به گزارش خبرنگاران، عباس تابش معاون وزیر صنعت در خصوص آخرین شرایط ساماندهی بازار خودرو گفت: متعاقب تصمیم ستاد تنظیم بازار در مقابله با محتکران خودرو، گشت بازرسی این سازمان ضمن انجام بازرسی های هدفمند و مراجعه به پارکینگ های عمومی و خصوصی تعداد متنابهی...

30 تیر 1399

افزوده شدن 3 بانک جدید در پذیره نویسی ETF دولتی

وزارت امور اقتصادی و دارایی در مورد فراخوان واگذاری واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) (واسطه گری اقتصادی یکم) جزئیات جدیدی بیان نمود.

21 تیر 1399

نرخ مشارکت مالی زنان خراسان شمالی در صدر مشارکت مالی زنان کشور

خبرنگاران/خراسان شمالی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی گفت: در پاییز سال 98 خراسان شمالی با داشتن 23.5 درصد نرخ مشارکت مالی زنان جزء سه استان دارای بالاترین این نرخ در کشور است.

15 تیر 1399

82 درصد مردم مناقشه در خانواده ها را تایید نمی کنند

وزیر کشور با تاکید بر این که کرونا ویروس بیماری ناشناخته است و نباید حس کنیم به شرایط عادی برگشته ایم بر لزوم تقویت آموزش و اطلاع رسانی در این حوزه تاکید کرد.

4 تیر 1399

احتمال جدایی چند بازیکن استقلال، اتفاقات می تواند پرسپولیس را قهرمان نکند

بهتاش فریبا معتقد است احمد سعادتمتد کار سختی در مدیریت عامل باشگاه استقلال دارد زیرا این باشگاه با مسائل مالی جدی روبه رو است.

12 خرداد 1399

ماجرای قرارداد عجیب در باشگاه پرسپولیس و شروع جنگ جدید مدیران

خبرنگاران - گروه ورزشی: در شرایطی که تیم فوتبال پرسپولیس با 10 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول رده بندی نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر تا پایان هفته نوزدهم قرار داشت، محمدحسن انصاریفرد به دلیل آنچه دخالت در امور مدیریتش از سوی هیات مدیره عنوان...

6 خرداد 1399

ثبت علائم تجاری با مضامین کرونا!

تقاضا برای ثبت علائم تجاری مرتبط با ویروس کرونا در سراسر دنیا در حال افزایش است.

5 خرداد 1399

امکان تشخیص 2 ساعته کرونا در کشور

با توجه به اینکه پیش بینی این بیماری نه تنها برای ایران بلکه برای کل جهان نامعلوم و نامشخص است، از این رو اعلام کردیم که این مجموعه دانش بنیان قادر است ذخیره 400 هزار تست را تا ماه آینده برای کشور تامین کند. این عدد، عدد قابل قبولی است.

27 اردیبهشت 1399

خبرنگاران فراوان ترین تخلفات سایبری درباره کرونا در سمنان و شاهرود بود

سمنان- خبرنگاران- رییس پلیس فتا استان سمنان گفت: بیشترین تخلفات سایبری در زمینه شایعه پراکنی درباره ویروس کرونا در شهرستان های سمنان و شاهرود گزارش شده است.

14 اردیبهشت 1399

خبرنگاران تکذیب تعطیلی بازار بروجرد برای مقابله با ویروس کرونا

بروجرد - خبرنگاران - معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد ضمن تکذیب خبر تعطیلی بازار بروجرد گفت: آرایشگاه ها، رستورانها و مراکزی که فعالیت آنها باعث تجمع شهروندان شود تعطیل شده است.

10 اردیبهشت 1399

نفت، اوپک و کرونا

یکصد و هفتاد و هشتمین اجلاس اوپک و هشتمین نشست مشترک وزرای اوپک و غیر اوپک، طی روزهای اخیر در حالی به انتها رسید که بر خلاف پیش بینی اغلب کارشناسان نفتی توافقی بین کشورهای صادر نماینده نفت در اوپک و صادر نمایندگان غیر اوپک حاصل نشد. چراکه از میان حدود...

7 اردیبهشت 1399

جرایم مالیاتی صاحبان مشاغل چگونه محاسبه می گردد؟

شخص یا اشخاص حقیقی که به وسیله اشتغال به مشاغل (غیر از موارد مذکور در سایر فصل های این قانون نظیر درآمد اجاره املاک، درآمد حقوق و ...) در ایران درآمد کسب نمایند، کل فروش کالا و خدمات به اضافه سایر درآمدهای آنان که مشمول مالیات فصول دیگر شناخته نشده، پس از...

2 فروردین 1399

مجید حسینی حاضر به جدایی از ترابزون اسپور نشد، احتمال تمدید قرارداد در تابستان

مدافع ایرانی تیم فوتبال ترابزون اسپور در پنجره زمستانی اخیر از مدیریت این باشگاه ترکیه ای خواسته بود تا به تمامی پیشنهادهایش پاسخ منفی دهند.

1 فروردین 1399

گندم روسیه هفته آینده راهی ایران می شود

منابع تجاری گفتند: ایران در هفته های اخیر یک میلیون تن گندم از بازارهای بین المللی خریده است که خریدهای از روسیه هفته آینده روسیه را به مقصد ایران ترک خواهد کرد.

29 بهمن 1398

چندش آورترین بستنی های جهان

مردم هر فرهنگی دسر و غذاهای موردعلاقه خود را دارند و هرکسی با رفتار غذایی خاصی احساس شادی می کند، ولی احتمالاً بستنی از آن دسته چیزهایی است که در تمام جهان از پیر تا جوان مورد توجه قرار می گیرد و کمتر کسی هست که به آن علاقه نداشته باشد.

29 بهمن 1398
تعداد: (40)