کسب و کار

بازی Deathloop دیگر همزمان با PS5 عرضه نمی گردد

عرضه بازی دث لوپ (Deathloop)، جدیدترین ساخته استودیوی آرکین، عقب افتاده و این بازی به جای اواخر سال 2020 در سه ماهه دوم سال 2021 عرضه خواهد شد.

20 مهر 1399

دستگیری عامل پیش فروش واکسن کرونا

رئیس پلیس فتای تهران از دستگیری فردی که در فضای مجازی واکسن کرونا را پیش فروش می کرد، خبر داد.

13 مهر 1399

بازداشت کلاهبردار 700 میلیاردی در محمودآباد

خبرنگاران/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبردار 700 میلیارد ریالی در شهرستان محمود آباد اطلاع داد.

11 مهر 1399

شکایت از کمپین ترامپ به خاطر پولشویی 170 میلیون دلاری

یک گروه ناظر غیر حزبی در آمریکا با ثبت شکایتی نزد کمیسیون انتخاباتی فدرال این کشور، کمپین ریاست جمهوری دونالد ترامپ را به قانون شکنی با پولشویی مبلغ 170 میلیون دلار با هدف پنهان کردن فرایند پرداخت این پول به آشنایان و افراد نزدیک به خانواده ترامپ و کمپین...

30 شهریور 1399

چین به آمریکا اولتیماتوم داد

چین روز با اعزام مأموران امنیتی بیشتر، حلقه کنترل پیرامون کنسولگری آمریکا در چنگدو، واقع در مرکز کشور را تنگ تر کرد.

27 شهریور 1399

خداحافظی لامبورگینی با نمایشگا های بین المللی خودرو

لامبورگینی گفت از این پس در نمایشگاه خودرو و رویدادهای مهم مربوطه شرکت نخواهد کرد و در عوض در رویدادهای کوچک و سفارشی حضور پیدا می کند تا مستقیما با مشتریان در ارتباط باشد.

9 شهریور 1399

واشنگتن نام عربستان را از فهرست سیاه قاچاق انسان حذف کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان ان، در گزارش وزارت امور خارجه آمریکا درباره موضوع قاچاق انسان ادعا شده که عربستان در 12 ماه گذشته دستاوردهای کلیدی در قبال این مساله به دست آورده است.

2 شهریور 1399

سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری آمازون در انرژی پاک

آمازون از سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری در شرکت هایی خبر دارد که برای حفاظت از محیط زیست کوشش می نمایند. این شرکت میخواهد در شرکت هایی سرمایه گذاری کند که محصولات و خدمات سبز برای کاهش انتشار کربن توسعه داده و می خواهند زودتر انتشار این گاز مخرب را به...

1 شهریور 1399

روزهای داغ کسب وکارهای اینترنتی

عالم گیری بیماری کووید 19 در چند ماه گذشته و ضربه های شدیدش به اقتصاد جهانی و کسب وکارها، بار دیگر ضرورت همگام شدن کسب وکارها با فناوری های روز و دیجیتالی شدن را یادآور شد.

22 مرداد 1399

چرا با وجود کرونا بازار سهام آمریکا صعود کرد؟

شاخص S&P 500 در حال حاضر در همان نقطه ای واقع شده است که در روزهای ابتدایی سال 2020 قرار داشت. در آن زمان اقتصاددانان اعلام کردند که اقتصاد آمریکا در ماه فوریه وارد رکود شده است.

19 مرداد 1399

زندگی رمز آلود بی حاشیه ترین بازیگر ایرانی

ایرنا/ پارسا پیروزفر را به عنوان یکی از بی حاشیه ترین بازیگران ایرانی می شناسند و شاید از نقطه های جذاب این بازیگر همین باشد. بازیگری که برخلاف بسیاری از بازیگران خوب می داند نباید در مورد هر موضوعی اظهارنظر کند.

11 مرداد 1399

افزایش حقوق بازنشستگان براساس نرخ تورم

رئیس کانون کارگران بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه بلاتکلیفی افزایش حقوق بازنشستگان 3 ماهه شد، گفت: درخواست ما افزایش 41 درصدی حقوق براساس نرخ تورم است.

7 مرداد 1399

پیش ثبت نام 25 هزار خودرو از ساعت 24 امشب شروع می گردد

به گزارش خبرنگاران، مهدی صادقی نیارکی در برنامه گفت و گوی 18:30 شبکه خبر در مورد جزئیات فروش فوق العاده 25 هزار خودروی فراوری داخل در عید فطر توضیح داد: به منظور ایجاد تعادل در بازار در چند مرحله فروش خودرو خواهیم داشت و این مرحله فروش فوق العاده محسوب می...

5 مرداد 1399

خودروسازان مسئول تحویل خودروی بدون پلاک هستند

به گزارش خبرنگاران، عباس تابش معاون وزیر صنعت در خصوص آخرین شرایط ساماندهی بازار خودرو گفت: متعاقب تصمیم ستاد تنظیم بازار در مقابله با محتکران خودرو، گشت بازرسی این سازمان ضمن انجام بازرسی های هدفمند و مراجعه به پارکینگ های عمومی و خصوصی تعداد متنابهی...

30 تیر 1399

افزوده شدن 3 بانک جدید در پذیره نویسی ETF دولتی

وزارت امور اقتصادی و دارایی در مورد فراخوان واگذاری واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) (واسطه گری اقتصادی یکم) جزئیات جدیدی بیان نمود.

21 تیر 1399

نرخ مشارکت مالی زنان خراسان شمالی در صدر مشارکت مالی زنان کشور

خبرنگاران/خراسان شمالی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی گفت: در پاییز سال 98 خراسان شمالی با داشتن 23.5 درصد نرخ مشارکت مالی زنان جزء سه استان دارای بالاترین این نرخ در کشور است.

15 تیر 1399

راه اندازی درمانگاه بازگشت به کار بهبود یافتگان کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری

مسئول واحد سلامت شغلی کارکنان و طب کار بیمارستان دکتر مسیح دانشوری از راه اندازی درمانگاه بازگشت به کار بیماران کرونایی در بیمارستان دکتر مسیح دانشوری اطلاع داد.

13 تیر 1399

82 درصد مردم مناقشه در خانواده ها را تایید نمی کنند

وزیر کشور با تاکید بر این که کرونا ویروس بیماری ناشناخته است و نباید حس کنیم به شرایط عادی برگشته ایم بر لزوم تقویت آموزش و اطلاع رسانی در این حوزه تاکید کرد.

4 تیر 1399

زندگی عادی را فراموش کنید ، پیک های بعدی کرونا احتمالا در راهند

دکتر حریرچی با بیان اینکه تا وقتی دارو و واکسن کرونا تهیه نشود باید به زندگی با آن عادت کرد گفت در همه کشورهای جهان احتمال پیک های دوم، سوم و بیشتر کرونا وجود دارد.

28 خرداد 1399

دانلود WhatsApp Business v2.20.42 برنامه واتساپ بیزینس

اپلیکیشن WhatsApp Business 2.20.42 - واتساپ بیزینس یک برنامه رایگان برای بیزینس های شخصی و کوچک است.

16 خرداد 1399
تعداد: (71)